REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STRONY CASMATINO.PL
- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Rodzaj i zakres usług elektronicznych
- Warunki realizacji zamówień, w tym czas i koszty dostawy
- Sposoby płatności
- Tryb postępowania reklamacyjnego
- Zwroty i odstąpienie od umowy
- Własność intelektualna
- Polityka ochrony danych osobowych
- Postanowienia końcowe
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona www.casmatino.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.casmatino.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.casmatino.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
2. DEFINICJE
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie
casmatino.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
- USŁUGODAWCA – wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą Casmatino Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, adres siedziby: ul. Ludwika Waryńskiego 49, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7343619926, REGON: 524165215, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: info@detskepodlozky.cz, tel.: +48786270170
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
- RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- korzystanie z Formularza Kontaktowego,
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie
4. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, W TYM CZAS I KOSZTY DOSTAWY
- Rodzaje dostawy:
1. Przesyłka kurierska – wysyłka za pośrednictwem kuriera, dostarczenie w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki.
3. Odbiór osobisty – odbiór osobisty zamówienia w siedzibie sklepu. Płatność tylko gotówką. - Koszty dostawy:
1. Przesyłka kurierska – od 15 zł za paczkę, w zależności od przewoźnika.
3. Odbiór osobisty – darmowy. - Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z nieprzewidzianych okoliczności (np. złe warunki pogodowe, awaria transportu).
- W przypadku zgłoszenia reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu, sklep internetowy ponosi odpowiedzialność za jej naprawę lub wymianę na nową. Klient zobowiązany jest poinformować o uszkodzeniu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu.
- Zamówienia są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen i kosztów dostawy w każdej chwili.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku danego produktu na magazynie lub w przypadku nieprawidłowości w zamówieniu.
- Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnie podanych przez Klienta danych dostawy (np. nieprawidłowy adres, brak możliwości dostarczenia przesyłki).
- Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
5. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Płatność kartą płatniczą – akceptujemy płatności kartami Visa, Mastercard
- Płatność przelewem tradycyjnym na konto bankowe – klient otrzymuje dane do przelewu po złożeniu zamówienia.
- Płatność przelewem elektronicznym – akceptujemy płatności poprzez systemy internetowe takie jak Przelewy24, PayU.
- Płatność przy odbiorze – klient może dokonać płatności przy odbiorze przesyłki od kuriera.
6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę: casmatinopl@gmail.com
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: casmatinopl@gmail.com
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
7. ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- W przypadku, gdy zakupione u nas produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, oferujemy możliwość ich zwrotu zgodnie z poniższą polityką.
- Termin zwrotu – Masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Warunki zwrotu – Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i wraz z kompletem akcesoriów oraz dowodem zakupu. Nie dotyczy to przypadków, gdy produkt został uszkodzony w trakcie transportu lub posiada wady fabryczne.
- Procedura zwrotu – Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przed przystąpieniem do zwrotu produktu prosimy o przesłanie nam informacji o chęci zwrotu w formie pisemnej na adres e-mailowy: casmatinopl@gmail.com. W odpowiedzi otrzymasz informacje na temat dalszej procedury zwrotu.
- Koszty zwrotu – Koszt zwrotu produktu ponosi Klient. Przed odesłaniem produktu prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów zwrotu oraz zwrotu kosztów.
- Zwrot pieniędzy – Zwrócone produkty będą sprawdzone pod kątem ich stanu oraz kompletności. Jeśli zostaną spełnione wymagane warunki zwrotu, zwrócimy Ci koszt zakupionego produktu. Zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.
8. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem casmatino.pl korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością casmatino.pl
Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony casmatino.pl, bez zgody Usługodawcy. - Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony casmatino.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
9. POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
- Cel i zakres gromadzenia danych osobowych
- Sklep internetowy zbiera tylko te dane osobowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia lub obsługi reklamacji.
- Dane te są zbierane wyłącznie za zgodą klienta, który przed złożeniem zamówienia musi wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
- Sklep internetowy nie przetwarza danych osobowych w celach marketingowych bez wyraźnej zgody klienta.
- Przetwarzanie danych osobowych
- Sklep internetowy przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem RODO.
- Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez uprawnione osoby i tylko w celu realizacji zamówienia lub obsługi reklamacji.
- Sklep internetowy stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.
- Udostępnianie danych osobowych
- Sklep internetowy nie udostępnia danych osobowych klientów osobom trzecim bez wyraźnej zgody klienta.
- Sklep internetowy może udostępniać dane osobowe klientów wyłącznie w przypadku, gdy jest to niezbędne do realizacji zamówienia, np. w celu dostarczenia przesyłki kurierskiej.
- Prawa klientów
- Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia.
- Klienci mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia ich praw związanych z ochroną danych osobowych.
- Zmiana polityki ochrony danych osobowych
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany polityki ochrony danych osobowych w każdym czasie.
- Zmiany te będą publikowane na stronie internetowej sklepu i wejdą w życie od daty ich opublikowania.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.